Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T16:06:07+01:00
Niewiem o jaką komunikację ci chodzi to ja napisze sprawną komunikacje wewnętrzną^^

- Komunikacja w sytuacjach kryzysowych
- Skuteczne metody komunikacji grupowej i wewnątrzorganizacyjnej
- Techniki sprawnego działania w sferze komunikacji wewnętrznej
- Techniki i metody informowania o przeprowadzanych zmianach

Rola sprawnej komunikacji w rozwoju organizacji
- Obszary komunikacji
- Zadania i osoby zaangażowane w komunikację wewnętrzną
- Struktura komunikacji w organizacji
- Badanie kultury organizacyjnej i jej wpływu na komunikację
- Możliwości modyfikacji zachowań komunikacyjnych w organizacji
- Kształtowanie wizerunku w oparciu o komunikację


Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:06:07+01:00
1.Sposoby komunikacji:
a)werbalna <słowna> 35%
b)niewerbalna <gesty.,mimika twarzy> 65%
2.Warunki dobrej komunikacji:
-nadawca mówi wyraźnie i jasno formułuje myśli,
-odbiorca uważnie słucha nadawcę i nie przerywa mu,
-utrzymywanie kontaktu wzrokowego,
-obserwowanie zachowania rozmówcy.


;]