Odpowiedzi

2010-03-15T15:59:53+01:00
Egoizm Balladyny doprowadzil do tragedii, gdyż bohaterka zabiła własną siostrę.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:05:01+01:00
Balladyna jako Osoba, która całe życie była biedna bardzo pragnęła zmienić swój los. Gdy nadarzyła się taka szansa zrobiła wszystko by jej nie zmarnować. Jej zbrodnie nie poprzestały na tym. Czuła, że to nie daje jej satysfakcji. Pragnęła jeszcze więcej, władzę. Nie cofnęła się przed niczym, oszustwem czy okrucieństwem. W pogoni za dobrami doczesnymi minęła granicę tego co ludzkie a wstąpiła na niebezpieczne grunty fałszu, zakłamania i zbrodni. Balladyny nic nie może usprawiedliwiać. Dla własnych pragnień i zaspokojenia ambicji dokonywała czynów, które kolejny raz zostały ukarane, aby dobru Stała się zadość.
2010-03-15T16:30:43+01:00
Przebiegłość i egoizm Balladyny doprowadziła do śmierci wielu osób.Tragedia rozpoczęła się w momencie kiedy Kirkor, pan zamku dotarł do chaty wdowy. Tam urządził turniej , w którym wzięły udział dwie siostry: Alina i Balladyna .Nagrodą było małżeństwo z Kirkorem. Alina okazała się lepsza w zbieraniu malin, ale Balladyna sprytniejsza. Ona zabiła swoją siostrę za dzbanek malin. To jednak nie był koniec tragedii. Jedna zbrodnia pociągała za sobą następne. Doprowadziła do tego rządza władzy głównej bohaterki.Następnie zginęli mąż, wspólnik, matka. Mimo tego , że Balladyna osiągnęła swój cel to ciężar winy oraz wyrzuty sumienia coraz bardziej na niej ciążyły. Ostatecznie triumfuje sprawiedliwość. Balladyna ginie od uderzenia piorunem, została ukarana za swoje winy.