Odpowiedzi

2010-03-15T16:02:58+01:00
-6 + (-7)= -13
-60 + (-30)= -90
-21 + (-19)= -40
-70 + 80= 10
10 + (-12)= -2
-17 + 15= -2
65 + -110= -45
-3,5 + 7,5= 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:03:07+01:00
-6 + (-7)= - 13
-60 + (-30)= - 90
-21 + (-19)= - 40
-70 + 80= 10
10 + (-12)= - 2
-17 + 15= - 2
65 + -110= - 45
-3,5 + 7,5= 4

Pozdrawiam :)
2010-03-15T16:03:55+01:00
-6 + (-7)= -13
-60 + (-30)= -90
-21 + (-19)= -40
-70 + 80= 10
10 + (-12)= -2
-17 + 15= -2
65 + -110= 45
-3,5 + 7,5= 4