Odpowiedzi

2010-03-15T16:05:07+01:00
Trójkąt równoboczny ma wszystkie boki takiej samej długości.

3 cm + 3 cm + 3cm = 9 cm
(3 cm × 3 = 9 cm)
Obwód tego trójkąta wynosi 9 cm.

liczę na naj.;)
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:08:09+01:00
H= a pierwiastek z 3/2
a* pierwiastek z 3/2=3| * 2
a* pierwiastek z 3=6 | : pierwiastek z 3
a=6 /pierwiastek z 3= 2 pierwiastki z 3

Ob= (2pierwiastki z 3)3 = 6 pierwiastkow z 3

Liczę na naj :)