Odpowiedzi

2009-10-25T17:38:23+01:00
Blog -web log
DVD -Digital Video Disc lub Digital Versatile Disc
CD - Compact Disc
TV - TeleVision
SMS - Short Message Service
E-mail - electronic mail

Sorki, ale iPhone i iPod nie mogłam znaleźć.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T17:46:43+01:00
Blog - web log dziennik sieciowy

DVD - Digital Video Disc lub Digital Versatile Disc -- cyfrowy dysk wideo

CD – Compact Disc – płyta kompaktowa

TV - telewizja

SMS Short Message Service - krótka wiadomość tekstowa

electronic mail, e-mail -poczta elektroniczna, e-poczta

iPod – wspólna nazwa rodziny przenośnych odtwarzaczy multimedialnych