Odpowiedzi

2010-03-15T16:05:56+01:00
Moim zdaniem dlatego że ludzie mają inne poglądy na różne rzeczy/tematy.Możliwe też że dlatego że ludzie zyją w ciągłym pośpiechu i nie mają czasu dla siebie oraz swoich bliskich
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:06:37+01:00
Ludzie nie potrafia sie jednoczyć gdyż kieruje nimi zazdrość, chciwość i nie potrafią często wybaczać bliźnim. chcą być zawsze najważniejsa i chcą aby wszyscy do okoła byli im podporządkowani. W dzisiejszych czasach ludzie nie mają czasu na takie wartości jakimi są przyjaźń, zaufanie czy radość z otaczającej nasz rzeczywistości.
2010-03-15T16:10:14+01:00
Wszyscy dążą do wyznaczonego przez siebie celu. Czasami po drodze zapomianają o tym co jest wazne i się zderzeją. powstają kłótnie bo każdy chciałby być doskonały.