Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:08:14+01:00
Ja gry byłem mało bardzo lubiłem słuchac jak moja babcia opowiadała mi bajki. Jedną z moich ulubionych była bajka o żlym smoku który uwięził królewne w wierzy a dobry rycerz ją ratował pokonał złłęgo smoka i żyli długo i szczęśliwie tzn król oddaje owemu rycerzowi pół królestwa i ręke swojej córki. Uwielbiałem Gdy ta bajka tak dobrze się kończyła wszystko było takie afajne, wymarzone. Ja wtedy wyobrażałem sobie, że to ja jestem tym rycerzem i ratuje królewne. I żenię się z nią, mam pół królestwa i do końca życia jestem szczęśliwy. Czasami chciałbym wrócić do tamtych lat. Ale...wiem, że to niemorzliwe..;(
2010-03-15T16:14:49+01:00
Jak byłem mały to bardzo lubiałem czytać krótkie książki ale potem mi się bardziej spodobały dłuższe i od tej pory czytam w każdej wolnej chwili . bardzo lubiłem bajkę pt. "Brzydkie kaczątko" ponieważ było one odtrącane przez wszystkich, ale później wyrosło z niego piękny łabądź . zachęcam każdego chętnego do czytania bo to dobrze rozwija naszą wyobraźnię