Odpowiedzi

2010-03-15T16:10:57+01:00
Nauka jest bardzo ważna,ponieważ dzieki niej możemy się duzo dowiedzieć.
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:11:51+01:00
Nauka jest ważna w życiu każdego człowieka, ale najczęściej doceniamy to po latach. Nie powiem, że bardzo kocham się uczyć, ale doceniam to, że dzięki temu do czegoś mogę w życiu dojść. Poszerzyć swoją wiedzę, nie czuć się otępiała umysłowo. Wielu moich rówieśników olewa sobie naukę i przez ot wydają się bardziej lubiani przez innych, ale ważne jest potrafić sprzeciwić się temu, bo za parę lat ja w życiu do czegoś dojdę, a oni nadal będą umieć tylko wygłupiać się.
5 4 5