Odpowiedzi

2010-03-15T16:09:04+01:00
5x -pięciozłotówki
2x*7 -dwuzłotówki
5x + 2x × 7 = 323
5x + 14x = 323
19x = 323
x = 17

17*5=85-pięciozłotówki
2*17*7=238-dwuzłotówki
85+238=323zł

17-pięciozłotówki
17*7=119-dwuzłotówki
Odp. Ma 17 pięciozłotówek i 119 dwuzłotówek.
2010-03-15T16:11:45+01:00
X - liczba dwuzłotówek
y - liczba pięciozłotówek

{x=7y
2x+5y=323
{x-7y=0 /*(-2)
2x+5y=323
{-2x+14y=0
2x+5y=323
__________
19y=323 /:19
y=17

x=7*17
x=119

{x=119
y=17

Odp.: Apolonia ma 119 dwuzłotówek i 17 pięciozłotówek.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:11:58+01:00
5x+2x+7=323
5x+14x=323
19x=323
x=17

17*5=85
2*17*7=238
85+238=323


17 piecizłotówek
119-dwuzłotówek
Odp;Apolonia ma 17 pięciozłotówek i 119 dwuzłotówek.


MAm nadzieję ze pomogłam;))