Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • horb
  • Rozwiązujący
2010-03-15T16:16:52+01:00
P=6a²
a) p=6*4,6²
p=6*21,16
p=126,96
b)
p=6*23²
p=6*529
p=3174
c)
p=6*90²
p=6*8100
p=48600
1 5 1
2010-03-15T16:19:41+01:00
A)P=6*a²=6*4,6²=6*21,16=126,96cm²
b)P=6*23²cm=6*529=3174cm²
c)P=6*90²cm=6*8100=48600cm²
1 5 1
  • ak69
  • Początkujący
2010-03-15T16:22:53+01:00
(4.6)² *6= 126,96 cm²
2,3dm= 23cm (23cm)²*6=3174 cm²
0,9m=90cm (90cm)²*6=48600cm²
1 5 1