Odpowiedzi

2009-10-25T17:08:05+01:00
2009-10-25T17:08:41+01:00
Ania uzbierała 225 zł ewa 0,84 tego ,co Ania a małgosia 1 i jedna trzecia razy więcej niż Ewa. Ile pieniedzy zaoszczedziły razem


225-100%
x-0.84

x= 0.84*225/100=1.89zl
nie wiem czy dobrze pdalas to 0.84...to sa procenty czy co?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T17:09:19+01:00
Ania - 225 zl
Ewa - 225 x 0,84 = 189 zl
Malgosia - 1 1/3 x 189 = 756/3 = 252 zl

225 + 189 + 252 = 666 zl
2 5 2