Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:20:32+01:00
X-liczba chłopców
0,86x-liczba dziewcząt
x+0,86x=930
1,86x=930 I:1,86
x=500
930-500=430
Odp. Chłopców jest 500,a dziewcząt 430
2010-03-15T16:25:21+01:00
X- chłopcy
86%x- dziewczyny
930- liczba uczniów

x+86/100x=930
186/100x=930 /×100/186
x=93000/186
x=500

930-500=430

Odp.W tej szkole uczy się 500 chłopców i 430 dziwczyn.

Licze na naj :))