Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T17:15:04+01:00
1.galowy lub elegancki ubiór
nie komentować głośno w czasie spektaklu
wyłączyć telefon, nie smsować
nie rozmawiać
nie jeść
nie szeleścić
nie przeszkadzać innym
2.przywitanie gości i zaproszenie ich do salonu
gry i zabawy
poczęstunek, tort
tańce, gry
pożegnanie
2009-10-25T17:19:27+01:00
-powinno się elegancko wyglądać
-nie rozmawiać podczas spektaklu
-nie jeść
-nie wychodzić
-?