Zapisz tekst zadania odpowiednim równaniem rozwiąż je.
a)liczba Y zwiększona o 15 jest równa liczbie 24
b)Podwojona liczba X jest równa liczbie x zmniejszonej o 6
c)Liczba P zwiększona o 20% jest równa 144

Za najlepszą i dobrą odp daję naj ;)

2

Odpowiedzi

2010-03-15T16:21:13+01:00
A) y+15=24
b) 2x=x-6
c) p+0,2p=144
trzeba je jeszcze rozwiaązać!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:22:01+01:00
Zapisz tekst zadania odpowiednim równaniem rozwiąż je.
a)liczba Y zwiększona o 15 jest równa liczbie 24
y+15=24

b)Podwojona liczba X jest równa liczbie x zmniejszonej o 6
2x=x-6

c)Liczba P zwiększona o 20% jest równa 144
P+0,2P=144
5 5 5