Potrzebuję tematu na zadanie z polskiego . zadanie ma być o człowieku , który ma ogromną fantazję i tym samym przytrafia mu się jakaś śmieszna sytuacja .
proszę podajcie mi tą jakąś sytuacje , no jakiś pomysł , nie , nie zadanie .
to , to sama napiszę . : )

2

Odpowiedzi

2010-03-15T16:24:58+01:00
Np. kiedy człowiek idzie do kina i tam wylewa mu sie pepsi smieje sie z byle czego,ludziee na to reaguja itd.;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:28:55+01:00
Za fantazją - Śmiech, radocha

lub

Tam gdzie wyobraźni świat, tam śmieszna mama, tata, brat.

lub

Za fantazją krocz z radoscią bo to grozi wesołością...

lub

Żyjąc w świecie wyobrazni mozesz potknąć się o wlasne nogi...