Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:26:27+01:00
Lokata to nic innego jak umowa zawierana przez osobę fizyczną a dowolnym bankiem.

Kredyt to przekazanie środków pieniężnych przez bank (kredytodawcę) klientowi (kredytobiorcy) lub na wskazany przez klienta rachunek (np. sprzedawcy towaru, wykonawcy usługi).

Stopa procentowa jest to wynagrodzenie przysługujące właścicielowi kapitału za jego użyczenie danemu podmiotowi na określony czas.
3 5 3
2010-03-15T16:27:41+01:00
lokata to suma pieniędzy pożyczona bankowi,który płaci jej właścicielowi wynagrodzenie w postaci odsetek
kredyt to przekazanie przez bank kredytobiorcy określonej kwoty
stopa procentowa to miernik przychodu, jaki przysługuje posiadaczowi kapitału z racji udostępnienia go innym.
1 5 1
2010-03-15T16:28:37+01:00
Lokata-umieszczenie pieniędzy w akcjach jakiegoś przedsiębiorstwa, depozytach bankowych itp. lub suma pieniędzy zdeponowana w banku.

Kredyt-pożyczenie pieniędzy pod warunkiem zwrócenia ich z odsetkami.

Stopa procentowa-procent liczony za sto jednostek kapitału na jednostkę czasu.
1 5 1