Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:30:16+01:00
Bede pisac bez tego ich du i tak dalej bo za dugo mi to zajmiee oki
a) laufen
laufe
läufst
läuft

l.mn
laufen
lauft
laufen

b)schlafen
schlafe
schläfst
schläft


l.mn

schlafen
schlafät
schlafen

c)sqrechen
tego nie mialam napisz mii co to znaczy i jak sie wymienia na priv to odmienie cii ;d

d)treffen (e->i)
treffe
triffst
trifft

l.mn

treffen
trefft
treffen

e)essen

esse
isst
isst

l.mn


essen
esst
essen


masz ;D
2010-03-15T16:32:36+01:00
1. laufe 1.laufen
2. lÄufst 2. fauft
3. lÄuft 3. laufen


1.schlafe 1. schlafen
2. schläfst 2. schlaft
3. schläft 3. schlafen


1.spreche 1. sprechen
2. sprichst 2.spricht
3. spricht 3. sprechen

1.treffe 1. treffen
2. triffst 2. trefft
3. trifft 3.treffen

1.esse 1. essen
2. isst 3. ess
3. isst 3. essen


dobrze na 1oo%
2010-03-15T16:38:12+01:00
A) laufen - biec (a->ä)
1. ich laufe
2. du läufst
3. er/sie/es läuft

1. wir laufen
2. ihr lauft
3. sie/Sie laufen

b)schlafen - spać (a->ä)
1. ich schlafe
2. du schläfst
3. er/sie/es schläft

1. wir schlafen
2. ihr schlaft
3. sie/Sie schlafen

c)sprechen - mówić (e->i)
1. ich spreche
2. du sprichst
3. er/sie/es spricht

1. wir sprechen
2. ihr sprecht
3. sie/Sie sprechen

d)treffen - spotykać (e->i)
1. ich treffe
2. du triffst
3. er/sie/es trifft

1. wir treffen
2. ihr trefft
3. sie/Sie treffen

e)esen - jeść (e->i)
1. ich esse
2. du isst
3. er/sie/es isst

1. wir essen
2. ihr esst
3. sie/Sie essen
1 5 1