Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T17:13:33+01:00
To znaczy żeby nie pozwalać dominować złu nad sobą ale także czasem jakimś złym uczynkiem przezwyciężyć jakiś problem.
11 4 11
2009-10-25T17:14:49+01:00
Ja rozumiem te słowa tak , że nie powinno dawać się wygrać złu czyli nie grzeszyć .Zwyciężać dobrem czyli czynieniem dobra np.dobrymi uczynkami .


miałam kiedyś takie samo zadanie i tak właśnie napisałam : )) .
6 4 6