Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:36:59+01:00
1. a+2,3=1 1/4
a+2,3=1,25
a=1,25-2,3
a=-1,05
2.b-6 1/2=-7
b-6,5=-7
b=-7+6,5
b=-0,5
3.x-2/5=0,4+1^2
x-0,4=0,4+1
x=1,4+0,4
x=1,8
2010-03-15T16:38:15+01:00
1. a+2,3=1,25
a=1,25-2,3
a=(-1,05)
2. b-6,5=(-7)
b=-7+6½
b=(-½)
3. x-⅖=⅖+1²
x=⅖+⅖+1
x=1,8( czyli 1 i cztery piąte)
2010-03-15T16:38:43+01:00
1.
a+2,3=1,25
a=1,25-2,3
a=-1,05
2.
b-6+0,5=-7
b=-7+6-0,5
b=-1,5
3.
x-dwie piąte to to samo co x-0,4
x-0,4=(0,4+1)*(0,4+1)
x=1,96+0,4
x=2,36