Napisz opis pt '' Moja ulubiona pora roku'' ma się w tym znaleść uzasadnienie dlaczego to jest moja ulubiona pora roku.Zajęcia które uparawiam tą porą roku.
Ulubioną poro roku w odpowiedzi ma być Lato.Musi się znaleść ze lubie grać w piłkę nożną itp.Opis ma miec przynajmniej 16 linijek

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:39:46+01:00
Nigdy nie zastanawiałem się nad moją ulubioną porą roku, jednak gdybym miał wybrac to byłoby to LATO.
Mój wybór uzasadnia to ze są wtedy wakacje, nie trzeba chodzic do szkoły i mozna cały dzien sie bawic.
Nie musze odrabiać lekcji zamaiast tego moge grac w piłke nozna.
Bardzo lubie w nią grać. W wakacje jest miejsce, jest zielona trawa, jest ładna pogoda , wprost idealne warunki do mojej ulubionej gry. Lato ma praktycznie same zalety.
Oprocz wymienionych wczesniej są też inne dla kazdego co innego.
mnie sie podoba ladna pogoda a innym np. burze i deszcze.
Kazdy jest inny .Wracajac do tematu w lato moge takze spotykac sie z tak zwanymi(tzw.) kumplami.
Podsumowują uwielbiam Lato i gre w piłke na swierzej trawce.

mam nadzieje ze ci pommogłam. xD jak cos to pisze wielkimi literami u mnie zawsze działa xD
2010-03-15T16:42:56+01:00
Moją ulubioną pora roku to lato, ponieważ jest ciepło.
Wtedy gram w piłkę nożną wraz z kolegami i koleżankami.
Gdy są już wakacje i jest upalny dzień zawsze w coś gramy a jak nie to idziemy na spacer.
Bardzo lubię tą porę roku, gdyż wyjeżdżam z mojego miasta i jadę na obóz, na wieś lub nad morze.
Chciałbym żeby lato trwało wiecznie, a wakacje nigdy się nie kończyło.

Dałam Ci tylko przykład a ty rozwiń to sobie :]
1 1 1