Odpowiedzi

2009-10-25T17:18:26+01:00
Temperatura C (Celsjusz), K (Kelvin)
długość centymetry (cm), metry (m)
czas sekunda (sek.), minuta (min.)
powierzchnia centrymetry, metry kwadratowe.
masa kg, g, dag (kilogramy, gramy, dekagramy)
szybkość
przyspieszenie - ziemskie i zwykłe ziemskie Fg i g
siła N, niuton
gęstość kg/m
objętość cm/m sześcienny
droga
ciśnienie hPA, hektopaskale.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T17:21:36+01:00
Temperatura - stopnie Celsjusza (C) Kalvina (K) i Farencheita (F)
długość-Metry (m)
czas-Sekundy (s)
powierzchnia-metr kwadratowy (m2)
masa-Kilogram (g)
szybkość-metr na sekundę (m/s)
przyspieszenie - ziemskie i zwykłe-nie wiem
siła-niuton (N)
gęstość-nie wiem
objętość-litr (l)
droga-(s)
ciśnienie -hektopascale (Hpa)
1 5 1