Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:40:16+01:00
Kąkol, lulek czarny, blekot pospolity, zawilec, kaczaniec, sasanka, pszonka, mydlnica, ostromlecz, bieluń, wilcza jagoda, naparstnica, dziędzierzawa, szalej jadowity, ziemowit jesienny, psianka czarna, psianka słodkórz, blekot pospolity, szczawół plamisty, pietraszak, życica. Licze na NAJ :*
2010-03-15T17:03:39+01:00
Chwastnica jednostronna,groszek bulwiasty,dymnica różowa,mlecz polny,
połonicznik kosmaty , rzodkiewnik pospolity, wilczomlecz drobny