Odpowiedzi

2010-03-15T16:32:39+01:00
Lasy mieszane- strefa umiarkowana typ przejściowy
lasy liściaste -strefa umiarkowana typ morski
stepy -strefa umiarkowana typ kontynentalny
4 3 4
2010-03-15T16:32:58+01:00
Stepy występują w Ameryce;)
Lasy mieszane w Europie,
Lacsy liściaste Europa,Afryka



Pozdrawiam;]
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:35:27+01:00
-Lasy mieszane ; na nizinach
-Lasy liściaste ; Europa , Azja , Ameryka Północna
-Stepy ; to obszary występujące w średnich szerokościach geograficznych, w klimacie umiarkowanym, porośnięte trawami
3 2 3