Odpowiedzi

2010-03-15T16:34:31+01:00
Adres , Do kogo , rozwinięcie ( czyli dlaczego piszesz list ) , podpis , data .
List - Jest to środek przekazu od wielu lat , a popularny do dziś .
51 4 51
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:35:37+01:00
1. Nagłówek po środku.
2. Data w prawym górnym rogu.
3. Akapit.
4. Treść o czym piszemy(wstęp, rozwinięcie, zakończenie)
5. Zakończenie.
6. Podpis.
np. Droga Kasiu!
PIszę do cb ten list...
Chcę ci powiedzieć i polecić tą książkę...
Mam nadzieję, że moje argumenty cię przekonały...
Klaudia
16 3 16