Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:37:45+01:00
W marcu rano zazwyczaj jest jeszcze zimno, za oknem widzimy mróz. W południe robi się troszkę cieplej, słońce grzeje a temperatura wzrasta, a po południu znowu robi się chłodno.
2010-03-15T16:38:49+01:00
Marcowa pogoda jest bardzo zmienna trzeba się ciepło ubierać. rano najcześciej jest zimno le potem po południu się rozpogodzi. wieczorem sie robi ok godziny 18 ciemno.