Napisz w którym wieku?? miały miejsce następujące wydarzenia?:
1.Założenie Rzymu?
2.Podział cesarstwa Rzymskiego
3.Upadek cesarstwa Rzymskiego?

Tylko prosze żeby być (wiek a nie np.573-nie tylko ma być np.XX)

Napisz cie np.dziesiąty wiek bo wiem że niema takiej klawiatury
Plliisss na jutro
Dziękuje:)

2

Odpowiedzi

2010-03-15T16:39:53+01:00
Założenie rzymu szósty wiek p.n.e.
podział cesarstwa rzymu pierwszy wiek p.n.e.
Upadek cesarstwa rzymskiego piąty wiek
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:40:17+01:00
1. ósmy wiek p. n. e. inaczej VIII w. p. n. e.
2.czwarty wiek n. e. inaczej IV w. n. e.
3.piaty wiek. n. e. inaczej V w. n. e.
1 5 1