Odpowiedzi

2009-10-25T17:19:09+01:00
Zaproszenie!!
Serdesznie zapraszam na Bal Przebierancow ktory sie odbedzie w Warszawie dnia 25 maja 2009 roku, o godzinie 20:00.


XYZ
2009-10-25T17:19:44+01:00
Zaproszenie
Serdecznie zapraszam ..............imię i nazwisko.............. na bal przebierańców, który odbędzie się ...........data........ w .............nazwa miejscowości,ulica............ o godzinie .....godzina......
Serdecznie zapraszam.
.......Podpis....
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-25T17:31:32+01:00
Serdecznie zapraszam panią Elżbietę Kowalską na bal przebierańców który odbędzie się dnia 11.07.2010 o godzinie 18:30 w sali konferencyjnej firmy WAWA w Krakowie.
Serdecznie Zapraszamy!