Odpowiedzi

2010-03-15T16:40:05+01:00
A ) czytać - czytanie , czytanka , czytelnia
b) pisać - pisanie , piśmiennictwo, piśmienny
c) mówić - mowa , mówiony , mównica
d) słuchać- słuchowisko, słuchacz , słyszalny
e) student- studencki, studia,
f) domator- domatorski, domowy ,
g) odpowiedzialność - odpowiedzialny , odpowiedni
h) pilność - pilny ,
3 3 3
2010-03-15T16:41:19+01:00
1.czytać,czytanie,czytelinik,
2.pisać,pisnie, pismo
3.mówić,mowa,mówienie
4.słuchać,słuchanie,słuchacz
5.student,studentka,studnia
6.domator,domatorka, domatotzy
7.odpowiedizlanność,odpowiedzialny, odowiedni
8.pilność,pilny, pilni,
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:45:24+01:00
Czytac - czytany czytając czyta czytał czytałby czytałaby czytaliby czytalibysmy czytalibyscie czytaliby

pisac - pisany napisany podpisany opisany opisujący opis podpis podpisac sie piszący pisząca pisownia

mówic - mowiony mowa niemowa mówiacy odmowa odmawiac odmowilibysmy odmowilby


sluchac - slyszany sluchany sluch sluchajacy sluchacz sluchowisko

student - studencki studia studiowac

domator - dominacja dominowac dominujacy

odpowiedzialnosc - odpowiedzialny odpowiedzialna

pilnosc - pilny pilna pilno pilnowac
9 2 9