Odpowiedzi

2010-03-15T16:41:19+01:00
Panstwa bialoruś ukraina kazachstan litwa lotwa kirgistan
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:45:59+01:00
Data upadku Związku Radzieckiego: 26 grudnia 1991
Powstałe państwa:
Armeńska SRR¹ - Armenia
Azerbejdżańska SRR¹ - Azerbejdżan
Białoruska SRR - Białoruś
Estońska SRR - Estonia
Gruzińska SRR¹ - Gruzja
Kazachska SRR - Kazachstan
Karelo-Fińska SRR² - Rosja
Kirgiska SRR - Kirgistan
Litewska SRR - Litwa
Łotewska SRR - Łotwa
Mołdawska SRR - Mołdawia
Rosyjska FSRR - Rosja
Tadżycka SRR - Tadżykistan
Turkmeńska SRR - Turkmenistan
Ukraińska SRR - Ukraina
Uzbecka SRR - Uzbekistan