Pomóżcie ,mi zredagować list oficjalny na jeden z zaproponowanych tematów .
1Zgłoszenie szkoły do konkursu na najładniejszą szkołę w mieście ,organizowanego ,przez Ministerstwo Edukacji I Nauki.
2Podziękowanie za udostępnienię sali na próby zespołu muzycznego ,skierowane do dyrektora szkoły .
3Priśba do władz miasta o pomoc w organizacji ,zbiórki pieniędzy na leczenie chorej koleżanki.Dziękuje z góry za pomoc.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:50:02+01:00
2 :

ola nowak maciej kowalski
gdansk ul.wiejska 54/3 dyrektor szkoly gim. nr 5
84-120

Drogi panie dyrektorze. Chcielibyśmu panu podziękować za udostępnienie sali na próby zespołu muzycznego. Jesteśmy bardzo wdzięczni za pana zgodę .
Dzięki tym próbom członkowie zespołu : "tokiohotel" mogli przećwiczyć swoje utwory , które zaprezentują na konkursach organizowanych w innych szkołach .
Mamy nadzieję , że do niczego innego nie była potrzebna ta sala lekcyjna i serdecznie zapraszamy na mały koncert , który odbędzie się jutro o 17.30 w szkolnej auli.

Zespół muzyczny wraz z opiekunem





imiona i nazwiska i nazwe zespolu to zmyslilam :p sama sobie zmienisz :)


2010-03-15T17:23:11+01:00
Drodzy organizatorzy konkursu
Chcieliśmy głosić naszą Szkołę do wasego konkursu na najładniejszą szkołę w miwście.
Myślę ż mamy sansę na wygranie ponieważ ucniowie dbali by skoła była piękna i my ślę e mamy dużeeeeeeeee sanse.
Ulica Kołodieja 164/21 Wygramy
Skoła iM. mICHAŁA kOŁODZIEJA