Odpowiedzi

2010-03-15T16:57:08+01:00
I. Odkrycie metody profesora Gąsowskiego.
II. Rozwiązanie problemy związanego z piórem.
III. Fałszywa cyfra.
IV. Prośba profesora skierowana do Adasia.
- Adaś poznaje Wandę.
- Wyjazd na wieś.
- Zapoznanie z historią rodu Gąsowskich.
- Spotkanie w ciemnościach.
- Kłopotliwy gość.
- Wyprawa Adama.
- Rozszyfrowanie tajemniczego listu.
- Noc w budzie.
- Gościna u starych znajomych.
- Pomoc w ucieczce.
- Przeprawa przez jezioro.
- Odnalezienie zagubionych drzwi.
- Powrót do Bejgoły.
- Podstęp.
- Odnalezienie skarbu.
35 1 35
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:57:11+01:00
Plan wydarzeń
1. Narodziny "Panny z mokrą głową".
2. Pełne radości dzieciństwo Irenki.
3. Przyjaźń dziewczynki z księdzem proboszczem.
4. Nauka pod okiem korepetytora - pana Podkówki.
5. Bohaterska postawa Irenki podczas nocnego włamania do dworu.
6. trudna sytuacja państwa Borkowskich i próba szukania pomocy u zamożniejszych członków rodziny.
7. Nieprzyjemny list od hrabiny Zofii Opolskiej.
8. Niespodziewana pomoc - odnalezienie testamentu i legatu księdza proboszcza, przeznaczonego dla Irenki.
9. Bohaterstwo Irenki podczas ratowania dzieci z pożaru.
10. Śmierć pana Borkowskiego początkiem wielkich kłopotów rodziny.
11. Choroba pani Borkowskiej.
12. Próba ratowania sytuacji - praca ciotki Amelii, wyjazd ciotki Barbary.
13. Decyzja o udaniu się z prośbą o pomoc do pani Zofii Opolskiej.
14. Ponowne spotkanie z panem Podkówką.
15. Wyjazd do Zakopanego i pomoc ze strony pani Mileckiej - właścicielki pensjonatu "Ustronie".
16. Zbyszek Milecki obiektem gorących uczuć Irenki.
17. Spotkanie z tajemniczą nieznajomą, która okazuje się hrabiną Opolską.
18. Zmiana stosunku pani Opolskiej do rodziny Borkowskich.
19. Odzyskanie dawnego domu dziewczynki dzięki pomocy hrabiny.
48 4 48