Odpowiedzi

2010-03-15T16:54:14+01:00
Wychodzi połowa trójkąta równobocznego gdzie wysokość to 5√3 AB jest ramieniem o długości 10 a CB jest podstawą o długości 5
P=1/2*a*h
P=1/2*5*5√3=25√3/2
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:01:55+01:00
Jeżeli przy bokach AB ma 10 cm i weź to sobie za a.
Bok BC ( podstawa trójkąta) bd miała 5 cm dlatego, że to jest jedna druga a.
A bok AC ma 5√3 ponieważ jest to wzór a√3 : 2 (gdzie a = 10 więc 10√3/2 =5√3)
Pole trójkąta: a × h podzielić przez 2 = 5 × 5√3 /2 = 12,5√3
Mam nadzieję, że pomogłam ;))
1 5 1