Odpowiedzi

2010-03-15T16:48:18+01:00
Dziecko powinno byc
-posluszne rodzica
-pomagac rodzica
-sprzatac w domu
-uczyc sie
3 5 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:48:32+01:00
Dziecko powinno:
-szanować i słuchać swoich rodziców,
- pomagać im w potrzebie,
-starać się o dobrą naukę,
-dbać przede wszystkim rodzicom gdy są w wieku starszym,
-sprzątać,
2 5 2
2010-03-15T16:57:07+01:00
Obowiązkiem dziecka jest przede wszystkim nauka.
Ale także pomoc rodzicom oraz rówieśnikom.
2 5 2