Odpowiedzi

2010-03-15T16:47:01+01:00
37% z 3000 zł = 0,37 * 3000 = 1110 zł

Pan Tomek płaci 1110 zł podatku.
1 5 1
2010-03-15T16:48:35+01:00
3000zł * 37 % = 3000zł * 0,37 = 1110zł

Pan Tomek płaci 1110zł podatku.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:49:40+01:00
No to tak od 3000×37/100 otrzumujemy 1110 lub jest jeszcze łatwiejszy sposób zawsze liczbę dzielisz na 100 i mnożysz razy podaną liczbę czyli 3000/100 to jest 30 i razy 37 otrzymujemy 1110zł
Odp: pan Tomek musi zapłacić 1100zł podatku
Pozdrawiam;)
1 5 1