No więc tak. ostatnio (wczoraj) przefarbowałam sobie włosy na kaszmirowy jasny brąz. miał wyjsc taki jak jest na opakowaniu =.= a wyszedł jeszcze ciemniejszy =.=

macie moze jakies domowe sposoby na troche rozjaśnienie tej farby?


+ takk wiem, nie powinno byc w polskim, ale nie miałam gdzie dodac :D

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:50:38+01:00
Możesz płukać włosy naparem z rumianku (oczywiście nie za dużo ).
Dobre efekty daje też płukanie roztworem 3% wody utlenionej (oczywiście też nie za często :) ).
2010-03-15T16:51:50+01:00
Powinnas teraz alboi sobie je odbarwic i jeszcze raz pomalowac

lub troszki je rozjasnic powinna wyjsc dobrze powodzenia