Odpowiedzi

2010-03-15T16:53:28+01:00
Ciało spłaszczone grzbieto-brzusznie , oczy osłonięte powiekami , palczaste kończyny umożliwiające ruch , palce kończyń tylnych spina błona pławna , skura wilgotna (wydziela śluz-uczestniczy w wymianie gazowej) , workowate płuca :) mam nadzieję że pomogłam
2010-03-15T16:54:22+01:00
Ja opisze żabę:
ma ona maskujące ubarwienie, niektóre żaby potrafią wspinać się po drzewach, żaby oddychają skórą, dlatego zawsze musi być ona wilgotna(żaby się ,,wysuszają" gdy ich skóra jest sucha), polują na owady bardzo często spotykane(np.muchy).
Mam nadzieję, że pomogłam.;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:54:32+01:00
*skora pokryta sluzem,ktory zabespiecza przed wysychaniem
*Maja pluca
*oczy osloniete powiekami,ktore chronia oczy przed wyschnieciem
*krotkie konczyny przednie,ktoreumozliwiaja im poruszanie sie na ladzie
*dlugie konczyny tylnie,dzieki ktorym moga skakac
;))