Odpowiedzi

2010-03-15T16:54:01+01:00
Moją koncepcją tornu byłoby dobre sprawowanie. Wszyscy poddani mieliby jedzenie, dach nad głową i godne warunki do życia. Dlatego wybrałam taki plan, ponieważ chciałabym by mój lud był zadowolony z króla.

Mam nadzieję, ze pomoglam ;) Liczę na naj:))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:26:02+01:00
Następcą tronu powinien być jego pierworodny syn,jeżeli on nie miałby niech tron obejmie jego brat a potem jego pierworodny syn,jeżeli zaś brat nie miałby syna,albo król nie miałby brata to pierworodna córka władcy powinna wybrać sobie męża ,z którym razem by rządzili
Uzasadnienie:takim sposobem jednym krajem rządziłaby jedna dynastia królów ,nie byłoby sporów o władzę ,nie doszłoby do rozbicia dzielnicowego,ani do wolnej elekcji ani anarchii