Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:49:40+01:00
Podobieństwo takie bo to dmucha i to dmucha a róznice to... odkurzacz wciaga bro\udy a suszarka wypycha ciepłe powietrze by wususzyć włosy .. xD wiecej nie mage wymyslic.... :3333
8 2 8
2010-03-15T17:00:23+01:00
Działanie odkurzacza I Działanie suszarki
-Wsysa powietrze I -Wydmuchuje powietrze
- z wentylatora I -wydmuchuje samo powietrze
wydmuchuje I
powietrze wraz I
z kurzem I
I
I
I
I
I
7 4 7