Dlugość rzeki między miastami wynosi 60 km i jest to jedna dwudziesta piąta jej całej dlugosci. Oblicz dgugość rzeki!

W szkole jest basen o dlugosci 30m. Każdy z 4 torow ma szerokosc 2,5m.
Jaką część dlugosci basenu tworzy jego szerokosc?


proszę o szybkie odpowiedzi prosze prosze zaraz po dodaniu za godzine dam komus 10 pkt

2

Odpowiedzi

  • ak69
  • Początkujący
2010-03-15T16:53:37+01:00
60*25=1500 długośc rzeki

2,5*30=75m kw.
30*10=300m kw.
75/300=1/4 taką częś
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:53:55+01:00
1.
60km:0,04=1500km
odp:Rzeka ma 1500km długości.
2.
4*2,5m=10m
10/30
odp.Szerokość tego basenu wynosi jedną trzecią długości tego basenu.
1 1 1