Znajdź współrzędne.

Hanoi (Wietnam)-
Delhi (Indie)-
Dakan (Senegal)-
Recife (Brazylia)-
Lima (Peru)-
Bogota (Kolumbia)-
Montevideo (Urugwaj)-
Vancouver (Kanada)-
Veracruz (Meksyk)-
Manaus (Brazylia)-
Tirana (Albania)-
Murmańsk (Rosja)-

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:57:14+01:00
1 .
21° 02' 00 '' N
105° 51' 00'' E

2.
28° 7' N
77° 2' E

3.
14°41′34″N
17°26′48″W

4.8° 3' S
34° 53' W

5.
12° 2' S
77° 1' W

6.
4° 35' 56 '' N
74° 4' 51'' W

7. 34° 53' S
56° 10' W

8.
49° 16' N
123° 7' W

9.
19° 11' 05 '' N
96° 07' 47'' W

10.
3° 7' 45 '' S
60° 1' 17'' W

11.
41° 19' N
19° 49' E

11.
68° 57' N
33° 04' E

LICZĘ NA NAJ ! ;))
2010-03-15T17:02:03+01:00
Hanoi-21°13'16″N 105°48'26″E
Delhi-28° 7' N 77° 2' E
Dakar- 14° 40' 10 '' N 17° 25' 56'' W
Recife-8° 3' S 34° 53' W
Lima12° 2' S 77° 1' W
Bogota-4° 35' 56 '' N 74° 4' 51'' W
Montevideo-34° 53' S 56° 10' W
Veracruz- 19° 11' 05 '' N 96° 07' 47'' W
Vancouver -49° 16' N 123° 7' W
Manaus-3° 7' 45 '' S 60° 1' 17'' W
Tirana-41° 19' N 19° 49' E
Murmańsk-68° 57' N 33° 04' E