Oprocentowanie lokaty 12 miesięcznej wynosi 14%,a 3 miesięcznej 12%,w skali roku.Czy korzystniej będzie wpłacić kwotę 200zł na lokatę 12 miesięczną,czy też wpłacić ją na lokatę 3 miesięczną i wypłacić po roku.
dzięki za dobrą odpowiedź,dobrą odpowiedź daje najlepszą!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T16:54:43+01:00
Korzystniej będzie wpłacić pieniądze na lokate 3 miesięczna dlatego że mniej się czeka a potem można znowu wpłacić na 3 miesięczną i bendzie korzystniej niż na lokate roczną i to dużo korzystniej
:)
2010-03-15T16:57:46+01:00
Korzystniej będzie wpłacić 200zł na lokatę 12 miesięczną, ponieważ po roku otrzymamy 228zł,a na lokacie 3miesięcznej wpłacając dodając odsetki do wpłaconej sumy po roku otrzymamy 225.10zł.