Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T16:54:10+01:00
Nie wolno kłaść na ranę ligniny czy waty, ponieważ środki te przyklejają się do rany i utrudniają jej gojenie się.
4 5 4
2010-03-15T17:18:34+01:00
Bo wtedy wata przykleja się do rany i uniemożliwa się jej gojenie , a jeśli rana jest głęboka to wata może wejść do środka i wtedy będzię czeba ja wyciągnąć, a to nie będzie przyjemne
5 3 5