A ) 1 2/3 x (6 6/25)=
b) (-2 2/5) x (-3 3/4)=
c)(-9,45) x 0,28=
d) 0,04 x (-0,27)=
e) (-3,6)x4/9=
f)(-2,1)x (-4 2/7)=
g) - 7/8 :(5,6)=
h)9/10 : ( - 3/4)=
i) (-1 1/2 ) : (-0,06)
j) (-2 2/3 ) :1.2=
k) 2/3: (-6)=
l) (-0,45):1 4/5=
m) (-2,75) : ( 2,2)=
n) (-3,5) : (-1 2/5 =
Proszę was bardzo przynajmniej zróbcie wiecej lecz nie muszą byc wszystkie ale proszę zróbcie!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:08:46+01:00
A ) 1 2/3 x (6 6/25)=5/3 x 156/25=52/5=10 2/5
b) (-2 2/5) x (-3 3/4)=-12/5 x (-15/4)=9
c)(-9,45) x 0,28=-2,646
d) 0,04 x (-0,27)=-0,0108
e) (-3,6)x4/9=-3 6/10 x 4/9= -36/10 x 4/9=-8/5=-1 3/5
f)(-2,1)x (-4 2/7)=-21/10 x (-30/7)=9
g) - 7/8 :(5,6)= - 7/8 :56/10= -7/8 x 10/56= -5/32
h)9/10 : ( - 3/4)=9/10 x (-4/3)= - 6/5= -1 1/5
i) (-1 1/2 ) : (-0,06)=-1,5 : (-0,06)=25
j) (-2 2/3 ) :1.2= - 8/3 : 12/10= - 8/3 x 10/12= - 20/9= -2 2/9
k) 2/3: (-6)=2/3 x (-1/6)= - 1/9
l) (-0,45):1 4/5= - 0,45 :1,8= - 0,25
m) (-2,75) : ( 2,2)= - 1,25
n) (-3,5) : (-1 2/5 = -3,5 :(-1,4)= 2,5
1 5 1
2010-03-15T17:11:57+01:00
A ) 12/3*6 6/25 = 6/3 *156/25=312 /25=12 12/25
b)(-2 2/5)*(-33/4)=(-12/5)*(-15/3)=-9
c)(-9,45)*0,28=2,646
d)0,04*(-0,27)=0,0108
e)(-3,6)*4/9=2,67
f)(-2,1)*(-4 2/7)=9
g)-7/8:(5,6 ) = 0,0015625
h) 9/10 :(-3/4)=-0,075
i)-1 1/2:(-0,06)= 0,0025
j)(-2 2/3): 1,2 = 0,020
k)2/3:(-6)=2/3*(-1/6)=(-1/9)
l)(-0,45):1 4/5 = 45/1000 : 9/5 = 0,001
m) (-2,75 ): (2,2) = - 1,25
n) (-3,5 ) : (- 1 2/5 ) = (-35/10 ):7/5 =-0,1
2010-03-15T17:21:35+01:00
A ) 1 2/3 x (6 6/25)= 5/3 x 156/25= (po skruceniu) 52/10 =10 2/5
b) (-2 2/5) x (-3 3/4)= 12/5 x 15/4=(po skruceniu) 36/4 =9
c)(-9,45) x 0,28= -2,646
d) 0,04 x (-0,27)=- 0,0108
e) (-3,6)x4/9= - 3 6/10x 4/9= -36/10x4/9= -8/5= -1,6
f)(-2,1)x (-4 2/7)= - 21/10 x - 30/7= (po skruceniu) 9/1 = 9
g) - 7/8 :(5,6)= - 7/8: 56/10= -7/8x 10/56=(po skruceniu)= 5/24
h)9/10 : ( - 3/4)= 9/10 x -4/3= (po skruceniu) -6/5= -1 1/5
i) (-1 1/2 ) : (-0,06)= -1,5 : - 0,06= 25
j) (-2 2/3 ) :1,2= -8/3 : 10/12= -8/3 x 12/10= (po skruceniu)16/5= =3 1/5
k) 2/3: (-6)= 2/3 x -1/6= (po skruceniu)= -1/9
l) (-0,45):1 4/5= - 0,45 : 1,8= - 0,25
m) (-2,75) : ( 2,2)= -1,25
n) (-3,5) : (-1 2/5 =- 3,5 : -1,4= 2,5