Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-15T16:54:16+01:00
Wprowadził chrześcijaństwo .
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:02:41+01:00
•wojny prowadzono na dalekich granicach
•konflikty starano się rozwiązać w sposób dyplomatyczny
•poprawił finanse- wprowadził tzn fiscus
•sprawna administracja
•odnowienie dawnych obyczajów
•przeciw upadkowi moralnemu warstw zamożnych
•rozbudowa miasta Rzym
•polepszanie wojska
1 3 1