Odpowiedzi

2010-03-15T17:02:16+01:00
Kochana gmino!
Piszę z prośbą o odnowienie zabytków naszego pięknego miasta! Są one stare, ale bardzo piękne. Zachęcają turystów do naszej miejscowości, ale kiedy będą odnowione, usytuowane, piękniejsze jeszcze bardziej zachwycą wszystkich mieszkańców, turystów, zwiedzających, letników, a nawet telewizję i różne gazety... (tutaj opisz jakiś zabytek, nie mogę ci go opisać, gdzyż nie wiem gdzie mieszkasz:))
Mam nadzieję, że moja prośba zostanie uchylona. Serdecznie dziękuję.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:03:24+01:00
Serdecznie proszę o zwiększenie środków na odnowę jakiegoś zabytku (wymyśl sobie)
Dalej piszesz , dlaczego mają to zrobic i przedstaw jak to będzie wyglądało po dofinansowaniu.
W zakończeniu piszesz , że te dofinansowanie będzie dobrym rozwiązaniem.

Sory , może niedokładnie opisałam Tobie te zadanie , ale nw gdzie mieszkasz i wgl . :)
1 3 1