Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:18:03+01:00
Kapłan w sród nas moze chodzić o znaczenie tego słowa dosłownie lub w przenośni. Jeśli chodzi o dosłowne znaczenie to może chodzić o kapłana w kościele a jeśli w przenośni może być kapłanem np nauczyciel który pokazuje i uczy jak żyć i radzic sobie w życiu. może byc to rownież rodzic ktory od małego uczy nas modlitw i pokazuje nam wskazówki życia. ja tak ten temat rozumiem.



pozdrawiam nam nadzieje ze cos wybierzesz
2010-03-15T17:20:59+01:00
Wpływ kościoła na ludność.
Pomoc kapłanów.