Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:10:00+01:00
A) słońce - Mianownik, l.pojedyncza, r. nijaki
b) oczy - Mianownik, l. mnoga, r. nijaki
c) usta - Mianownik, l. pojedyncza
d) profesor - Mianownik, l.pojedyncza, r. męski
e) historia - Mianownik, l.pojedyncza, r. żeński
1 4 1
2010-03-15T17:11:18+01:00
Słońce - rodzaj nijaki
oczy - rodzaj nijaki
usta - rodzaj nijaki
profesor - rodzaj męski
historia - rodzaj żeński
1 3 1