Odpowiedzi

2010-03-15T16:59:25+01:00
Np: udomowiono gołębie, aby roznosiły listy. Inaczej mówiąc to była ptasia poczta !!!
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:01:09+01:00
Takie ptaki to np. gołębie. Udomowiono je po to, by(dawniej) przesyłać sobie wiadomości takstowe. Papugi udomowiono po to, by mogły mówić tak samo jak ludzie.

Mam nadzieję, że pomogłam.;)
3 4 3
2010-03-15T17:55:37+01:00
Udomowiono gołębie by mogły dawniej przekazywać różne informacje innym ludziom kanarki by mogły śpiewać dla ludzi i papugi by naśladowały mowę ludzi





Liczę na naj