Odpowiedzi

2010-03-15T17:25:39+01:00
Przystosowania do życia na lądzie hmm...
to będzie tak
- mają śluz pokrywający ciało przed wyschnięciem
-powieki-chronią oczy przed wysychaniem i urazami
-komórki barwnikowe do chowania się np. w trawie( przybiera kolor otoczenia)
-błona bębenkowa- wzmożony słuch
-dobrze wykształcony wzrok
2 5 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T18:07:05+01:00
* kończyny przystosowane do poruszania na lądzie
* narządem oddechowym są workowate płuca oraz cała powierzchnia ciała
* oczy chronione powiekami
* śluz chroni przed wyschnięciem
2 5 2