Odpowiedzi

2010-03-15T17:02:02+01:00
Zgadzam się, ponieważ każdy człowiek jest inny. jedni np. mają swój styl, lubi co innego. Każdy uważa drugiego za różnego od siebie, więc człowiek w oczach drugiej osoby staje się niezwyczajny. Często jest tu również przypisywane zachowanie osoby. Każdy robi błędy, które później trzeba naprawić.

To jest moim zdaniem niezwyczajny człowiek.
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-15T17:02:14+01:00
Prawdą jest stwierdzenie że każdy człowiek jest niezwyczajny.
Każdy człowiek jest niezwyczajny pod różnymi względami wyglądu , charakteru i innych rzeczy.
Jedni są ładni drudzy nie ale mogą być za to bardzo utalentowani.
Niektórzy mają z kolei bardzo dobre i wrażliwe serce. Każdy człowiek jest niezwyczajny tacy już jesteśmy tak stworzył nas Bóg.
Bo na świecie nie znajdzie się identycznego człowieka, nawet bliźniacy różnią się choćby cechami charakteru lub sposobem bycia.
2010-03-15T17:02:53+01:00
Zgadzam się ze stwierdzeniem, że każdy człowiek jest niezwyczajny, ponieważ nie ma dwóch identycznych osób na świecie. Różnimy się wyglądem, ale też i charakterem. Każdy reaguje inaczej na pewne sprawy.

nic więcej nie wymyślę ;D
3 2 3